Új előfizetés megrendelése
Kérjük, ha már volt korábban előfizetésük, kattintsanak az Előfizetés meghosszabbítása/megújítása, tájékoztatás linkre és kövessék az ott leírtakat!
1. Kérjük töltse ki az online megrendelőlapot! (Amennyiben nincs lehetősége online megrendelést küldeni, kérjük, töltse ki a nyomtatható megrendelőlapot)
2. A megrendelőlapon a szokásos megrendelői, számlázási adatokon kívül meg kell adni, hogy hány felhasználóhelyre fizetnek elő és a díjbekérőt milyen formában kérik megküldeni.
Az előfizető megrendelésszáma: az Előfizető által megadott szám vagy jel, amelyet a díjbekérőn/számlán szükséges feltüntetni!
Csoportazonosító szám: csak azon adóalanyoknak szükséges kitölteni, akiknek az adószámában a középső szám 4-es.
3. A megrendelőlap elküldésének pillanatában megjelenik a képernyőn a visszaigazoló ablak, illetve a sikeres megrendelésről a visszaigazolást e-mailben is megküldjük.
4. A rendszer által generált díjbekérőt a megadott továbbítási módon megküldjük meg.
5. Általában az utalást követő munkanapon látjuk díjfizetettnek a díjbekérőket, ekkor az MSZT kiállítja és hagyományos postai úton megküldi a megrendelésre vonatkozó számlát, valamint a kiado@mszt.hu e-mail címről megküldi az "EGYEDI CÉGAZONOSÍTÓ KÓD"-ot az ügyintéző e-mail címére
Az ügyintéző adatait kizárólag írásos kérelem alapján módosítjuk!
6. Az egyedi cégazonosító kódot tartalmazó e-mailben a Felhasználó regisztrációjához szükséges linket is megküldjük. A regisztrációs űrlapon a felhasználó adja meg a kívánt felhasználói név/jelszó párost, amellyel belépve a szolgáltatást azonnal használhatja. A felugróablak, a tájékoztató elolvasása után, az oldal alján található X-szel zárható.
7. A regisztrációs űrlapot annyiszor kell kitölteni, ahány felhasználóhelyre fizettek elő (természetesen más-más felhasználói név/jelszó párost kell megadni). Ebben az esetben javasolt az egyedi cégazonosító kódot és a vonatkozó linket tartalmazó e-mailt eljuttatni vállalaton/cégen belül azoknak, akik a szolgáltatást használni fogják, így mindenki magának generálhatja a belépési adatokat. Amennyiben a kapcsolattartó személy regisztrálja a vállalaton/cégen belül használt összes felhasználó név/jelszó párost, az "ÚJ FELHASZNÁLÓ REGISZTRÁLÁSA" opcióra kell kattintani, minden egyes felhasználó regisztrálása után. A sikeres felhasználói név/jelszó regisztrálása után megjelenik a képernyőn a visszaigazoló ablak, illetve a sikeres regisztrációról a visszaigazolást e-mailben is megküldjük.
Fontos!
Jelszavakat, visszafejthető formában, nem tárolnak rendszereink, ezért elfelejtett jelszó esetén kérjük, kattintson az "Elfelejtett jelszó" opcióra.
8. A megvásárolt felhasználóhelyek száma az egyedi cégazonosító kódhoz kötődik, így csak a megvásárolt felhasználói helyeknek megfelelő belépési adat rögzíthető.
A megrendelés/regisztráció elküldésével tudomásul veszem, magamra nézve kötelezőnek tartom és elfogadom az Online Szabványkönyvtár szolgáltatásainak használatára és igénybe vételére vonatkozó feltételeket és szabályokat.
A megrendelés elküldésével vállalom, hogy a kapott számla alapján a vételárat – a számlán feltüntetett határidőig – kiegyenlítem.