Megrendelőlap – meghosszabbítás megrendelése


Új előfizetés esetén az MSZT kiállítja és postázza a megrendelésnek megfelelő összegről kiállított díjbekérőt. Amikor az előfizetési díj átutalása megtörtént (a díjbekérőn szereplő összeg megérkezik az MSZT számlájára), az MSZT postázza a megrendelésre vonatkozó számlát, valamint a megrendelőlapon megadott e-mail címre (kapcsolattartó/ügyintéző e-mail címe) az előfizető megkapja hozzáférési információkat (az "EGYEDI CÉGAZONOSÍTÓ KÓD"-ot).

Az előfizető a cégazonosító kódot tartalmazó e-mailhez csatolva kap egy linket, amelyre kattintva megjelenik egy regisztrációs űrlap, amelyen a cégazonosító kód beírása után saját maga adhatja meg a kívánt felhasználói név/jelszó párost, amellyel a szolgáltatást azonnal használhatja.

Meghosszabbítás esetén a korábbi jelszót és felhasználói nevet újra aktiváljuk, ilyenkor az előfizetők nem kapnak új cégazonosító kódot, mert a korábbi jelszó/felhasználói név marad használatban. Ha a korábbi előfizetést nem hosszabbítják meg, akkor az előfizetés lejáratával együtt az adott előfizetéshez tartozó jelszó és felhasználói név is – meghosszabbítás hiányában – érvénytelenné válik. Ezeket újra beregisztrálni nem lehet, mert már „foglaltak”, és ha be akarnak lépni ezekkel a lejárt hozzáférési adatokkal, akkor a rendszer azt fogja jelezni, hogy lejárt.

Korábbi előfizető által indított új előfizetés (ha újra kitöltik a részletes megrendelőlapot) esetén új cégazonosító kódot kapnak az előfizetők, amellyel új jelszót és új felhasználói nevet kell beregisztrálni, és ezekkel kell használni a szolgáltatást a továbbiakban. A korábbi előfizetéshez használt jelszótól/felhasználói névtől legalább 1-1 karakterben eltérő jelszót és felhasználói nevet kell választaniuk az új előfizetés aktiválásához és az ún. egyedi cégazonosító kód segítségével beregisztrálni.

Kérjük válasszon az alábbi lehetőségek közül!
* *